מוח
פרסומות הפכו לחלק אינטגרלי במציאות היומיומית שלנו. שלטי חוצות שמציצים אלינו ובאנרים קטנים ברוב אתרי האינטרנט. הפרסום הולך ומחכים, טקטיקות מבוססות מדע משתמשות במנגנונים הפסיכולוגיים שלנו כדי לשנות את העדפותינו. אם נלמד את הסודות ונחכים יחד עם עולם הפרסום נוכל להישאר ערים ולבחור באופן אותנטי ומודע יותר.
מהי ה"על תודעה"? מערכת העצבים האוטונומית שלנו אחראית על ויסות פעולות משמעותיות כמו נשימה, פעימות לב, עיכול, ועוד. מקובל לתאר את המערכת האוטונומית כבלתי ניתנת לשליטה וכבלתי מודעת, ועל כן מכונה "העל תודעה". האם "העל תודעה" היא חלק מאיתנו? וכיצד ניתן לפתח תקשורת עם מערכות הגוף הפנימיות ולהשפיע עליהן
כיצד מעבר מבוקר בין משימות עוזר לנו לשפר את הביצועים? מחקרים מראים כי כשאנחנו מרוכזים, צריכת האנרגיה של המוח מהווה כ-5% מצריכת האנרגיה בגוף, לעומת 20% צריכה בזמן "מנוחה", שעמום או חוסר ריכוז. מדוע המוח עובד קשה יותר דווקא כשאנחנו נמצאים במצב של טייס אוטומטי? והאם אותו שיטוט מחשבתי מעורר יצירתיות בהכרח