פרסומות הפכו לחלק אינטגרלי במציאות היומיומית שלנו. שלטי חוצות שמציצים אלינו ובאנרים קטנים ברוב אתרי האינטרנט. הפרסום הולך ומחכים, טקטיקות מבוססות מדע משתמשות במנגנונים הפסיכולוגיים שלנו כדי לשנות את העדפותינו. אם נלמד את הסודות ונחכים יחד עם עולם הפרסום נוכל להישאר ערים ולבחור באופן אותנטי ומודע יותר.
האם חשיפה לקהל משפיעה על החלטות שאנחנו מקבלים? אולי מבלי ששמנו לב, כמו לילדי פלא ולשחקני קולנוע גם לנו יש בעצם קהל עוקבים. הוא בטח לא גדול כמו שלהם אבל הוא מתבונן בנו כמעט בכל רגע נתון ובאופן תת מודע משפיע עלינו ועל טיב הביצועים שלנו. מתי אנחנו חושפים את עצמנו ומתי לא, וכיצד זה משנה את התנהגותנו?
מה אם הייתה לכם יכולת לשלוט על חלומותיכם? לכוון אותם כפי שתרצו? מתברר שזה אפשרי: אנשים החווים חלימה צלולה מודעים לשנתם וכך מסוגלים להשפיע על מהלך חלומותיהם. אם גם אתם רוצים להתנסות בכך, "מהנדסי השינה" במעבדות המובילות בעולם עמלים על פיתוחן של טכנולוגיות פורצות דרך בתחום, הפועלות לצד תרגילים מנטאליים פשוטים שכל אחד מאיתנו יכול לנסות בעצמו בבית.
למרות שתובנות לפתרונות יצירתיים עשויות להיראות ספונטניות ובלתי נשלטות, מקורן למעשה במידע קיים שחבוי אצלנו במוח. לעיתים הוא פשוט מבשיל בתנאים מסוימים, רק כדי להיחשף בהמשך בדמותה של התגלות מפתיעה. חוקרים משתפים כיצד נוכל להכין את הקרקע וליצור את הסביבה שמאפשרת את צמיחתן של הארות כאלו