דלג לתוכן ראשי

פתח נגן של שידור חי שידור חי

נוירומרקטינג – היכרות עם טקטיקות שיווקיות חדשות מצמיחה צרכנים נבונים

מתוך: קול קורא תום לב-ארי וירדן להבי

player background  
17.01.21

פרסומות הפכו לחלק אינטגרלי במציאות היומיומית שלנו. שלטי חוצות שמציצים אלינו ובאנרים קטנים ברוב אתרי האינטרנט. הפרסום הולך ומחכים, טקטיקות מבוססות מדע משתמשות במנגנונים הפסיכולוגיים שלנו כדי לשנות את העדפותינו. אם נלמד את הסודות ונחכים יחד עם עולם הפרסום נוכל להישאר ערים ולבחור באופן אותנטי ומודע יותר.

כדאי להקשיב גם:

  • 29.01.18 40 דקות

    כמו שיעור יוגה, שמתחיל במדיטציה, בישיבה עם עיניים עצומות, כדי להרגע, לנשום, לחזור לעצמנו – כך בדיוק התוכנית מתחילה הפעם ומתוך המקום הממורכז, שלו.

  • 18.01.22 00:13:14

    שיחות קצרות והנעה לפעולה בנושאי סביבה, אקלים וקיימות, והפעם – שיחה עם אדית רומנו מחוות החופש על הקשר בין מחלות שקיימות כמו קורונה, שפעת עופות וכו' לגידול בעלי חיים באופן מסחרי עבור מזון, ובאופי השונה שיש לכל יצור חי עלי אדמות

  • 14.11.18 00:58:37

    אורי גוטליב ויעל מן שחר ממשיכים לחקור את עולם החרדות מזוית מחוייכת והומוריסטית

  • הצג עוד
    Skip to content