דלג לתוכן ראשי

פתח נגן של שידור חי שידור חי

נוירומרקטינג – היכרות עם טקטיקות שיווקיות חדשות מצמיחה צרכנים נבונים

מתוך: קול קורא תום לב-ארי וירדן להבי

player background  
17.01.21

פרסומות הפכו לחלק אינטגרלי במציאות היומיומית שלנו. שלטי חוצות שמציצים אלינו ובאנרים קטנים ברוב אתרי האינטרנט. הפרסום הולך ומחכים, טקטיקות מבוססות מדע משתמשות במנגנונים הפסיכולוגיים שלנו כדי לשנות את העדפותינו. אם נלמד את הסודות ונחכים יחד עם עולם הפרסום נוכל להישאר ערים ולבחור באופן אותנטי ומודע יותר.

כדאי להקשיב גם:

  • 17.01.18 00:58:31

    דנה דבורין ואמיר פרי חיים יחד 25 שנה. בתכניתם הם נפגשים לשעה אחת בה הם עושים זום אאוט מחיי השגרה ומשוחחים על נושא שחשוב לשניהם. והפעם – רעש.

  • 27.06.20 02:00:53

    אוריינטלי גלובלי – בלאק לולו מארח את  DJ ENVER BASRAVI (טורקיה)

  • 10.03.19 00:54:19

    הפירוש המילולי של "מנוחה" הוא רוגע, שקט, שלווה, או חוסר דאגה. האמנם? האם מנוחה היא מצב פיזי, או מצב תודעתי ומנטלי? מתי אתם מרגישים שאתם באמת נחים, במלוא מובן המילה? אלון נוימן ואסי עזריה פותחים את השבוע עם תכנית חדשה של "קצר ולעניין" המוקדשת לאחת הפעולות המשמעותיות ביותר: המנוחה.
    מוזמנים להרחיב על ידי קריאת הכתבה "מומחים טוענים כי בכל פעם שאנו "מבזבזים זמן", משהו טוב קורה במוח שלנו"

  • הצג עוד
    Skip to content