דלג לתוכן

פתח נגן של שידור חי שידור חי

נוירומרקטינג – היכרות עם טקטיקות שיווקיות חדשות מצמיחה צרכנים נבונים

מתוך: קול קורא תום לב-ארי וירדן להבי

 
17.01.21

תמצית הפודקאסט

פרסומות הפכו לחלק אינטגרלי במציאות היומיומית שלנו. שלטי חוצות שמציצים אלינו ובאנרים קטנים ברוב אתרי האינטרנט. הפרסום הולך ומחכים, טקטיקות מבוססות מדע משתמשות במנגנונים הפסיכולוגיים שלנו כדי לשנות את העדפותינו. אם נלמד את הסודות ונחכים יחד עם עולם הפרסום נוכל להישאר ערים ולבחור באופן אותנטי ומודע יותר.

כדאי להקשיב גם:

  • 11.01.24 01:56:25

    יוסי בבליקי ורובן להב (בלאק לולו) מאחדים כוחות לשעתיים של מוזיקה לנשמה ומחשבות על העכשיו

  • 27.01.21 00:57:28

    שעה של מוזיקה מעולה להתעורר איתה, בעריכת ובהגשת אמיר פרי

  • 20.06.23 00:59:45

    שעה של מוזיקה מעולה לבוקר. כל בוקר – בעריכת ובהגשת אמיר פרי

  • הצג עוד