דלג לתוכן ראשי

פתח נגן של שידור חי שידור חי

נוירומרקטינג – היכרות עם טקטיקות שיווקיות חדשות מצמיחה צרכנים נבונים

מתוך: קול קורא תום לב-ארי וירדן להבי

player background  
17.01.21

פרסומות הפכו לחלק אינטגרלי במציאות היומיומית שלנו. שלטי חוצות שמציצים אלינו ובאנרים קטנים ברוב אתרי האינטרנט. הפרסום הולך ומחכים, טקטיקות מבוססות מדע משתמשות במנגנונים הפסיכולוגיים שלנו כדי לשנות את העדפותינו. אם נלמד את הסודות ונחכים יחד עם עולם הפרסום נוכל להישאר ערים ולבחור באופן אותנטי ומודע יותר.

כדאי להקשיב גם:

  • 30.07.17 00:48:32

    אירי ריקין ושמואל וילוז'ני נפגשים לשיחה אסוציאטיבית. והפעם – דיכאון – חלק ב'.

  • 05.08.22 00:56:25
    זה יכול להיות ראיון עבודה, זה יכול להיות דייט, זה יכול להיות אודישן לתפקיד או חיפוש אחר בעל מקצוע – כולנו כל הזמן עומדים למבחן, ומעמידים אחרים. אלון נוימן בוחן את העניין לעומק
  • 30.07.23 00:58:49

    כל יום בדרך הביתה – שעה של מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה של גלית גורא-עיני

  • הצג עוד
    Skip to content