מתוך: תכניות וקטעים נבחרים שדרנים מתחלפים
כיצד עשויים המחקר העכשווי של תרגול קשיבות (מיינדפולנס) ומקורותיו של התרגול במסורות החוכמה, לשנות את הבנת ה'חינוך' ואת יישומו? דליק ווליניץ וד"ר רות קלדרון משוחחים עם ד"ר אורן ארגז
גליה גלעדי מזמינה אתכם להתעורר יחדיו בכל בוקר, עם מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה
שעה של מוזיקה מעולה להתעורר איתה, בעריכת ובהגשת אמיר פרי
שעה של מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה של גלית גורא-עיני
דף הבית » תכניות וקטעים נבחרים » מיינדפולנס בחינוך או מיינדפולנס כחינוך?
כלי נגישות