כדאי להקשיב גם:
24.04.23
01:00:37
והפעם, שלום מאיר – מבחר הקשבות למאיר ויזלטיר. חלק שמיני ואחרון. יהי זכרו הטוב ברוך. ומוסיקה? פלא מסתחבק עם פלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו
מי מאיתנו לא שמע אי פעם ביקורת מהסביבה? אבל הדבר החשוב באמת הוא – האם אנחנו יודעים לקבל את עצמנו, ושלמים עם מי שאנחנו? אלון נוימן ואסי עזריה משוחחים על קבלה עצמית. מוזמנים להרחיב על ידי קריאת הכתבה: "מה ההבדל בין ביטחון עצמי לחמלה עצמית – ומדוע חמלה עדיפה?"
והפעם, שלום מאיר – מבחר הקשבות למאיר ויזלטיר. חלק שמיני ואחרון. יהי זכרו הטוב ברוך. ומוסיקה? פלא מסתחבק עם פלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו