דלג לתוכן

פתח נגן של שידור חי שידור חי

מכתב להינדו

מתוך: האיש עם המכתב י.א. קרסוצקי

 
Sound
14.06.17

תמצית הפודקאסט

כאשר ההודים מתלוננים על כך שהאנגלים שעבדו אותם, משל למה הדבר דומה? לשיכורים המתלוננים כי סוחרי המשקאות שהתיישבו ביניהם שעבדו אותם. אתה מסביר להם כי יכולים הם לוותר על השתייה, אך הם משיבים כי הם כה רגילים אליה, עד שאינם יכולים להימנע ממנה וכי עליהם לצרוך אלכוהול כדי לשמר את האנרגיה שלהם. לא האנגלים הם המשעבדים את הודו אלא ההודים משעבדים עצמם לאנגלים באמצעות אימוץ אורחות חייהם ותרבותם המודרנית והאלימה (לב ניקולייביץ' טולסטוי)

כדאי להקשיב גם:

  • 04.02.25 00:59:38

    אמיר פרי בשעה של מוזיקה שתתן לכם קצת חמצן לנשמה

  • 14.11.16 00:58:19

    דידי ארז נפרד מלאונרד כהן, עם מיטב השירים שכיכבו בפסקולים לאורך השנים.

  • 20.11.20 00:35:22

    והפעם – ירון ברובינסקי ממשיך לצלול למעמקי התת מודע, אורי גוטליב יוצא לרעות בשדות זרים וגם – 10 דברים שלא ידעתם על קפה

  • הצג עוד