כדאי להקשיב גם:
30.07.17
00:48:32
אירי ריקין ושמואל וילוז'ני נפגשים לשיחה אסוציאטיבית. והפעם – דיכאון – חלק ב'.
10.04.25
01:00:24
הפעם, נתערסל במערה שלנו, בין צביעות לצניעות. ואסתר? ד׳. ומוסיקה? קמה. יופי. שבת שלום. טפו עלינו