כדאי להקשיב גם:
אגוצנטריות הוא שלב התפתחותי מוכר וחיוני המאפשר לנו לגבש זהות נפרדת וייחודית. אך השחרור מאותה הסתכלות אגוצנטרית חשוב לנו באותה המידה כמו התפתחותה. מדוע חשוב לעיתים לשים את עצמנו בצד? כיצד נוכל לשפר את חוויית המציאות היומיומית שלנו? והאם באמת ניתן להשתחרר מהאגוצנטיריות רק בגיל 60
והפעם זורבה היווני עם קיפוד ירקוד, ונקשיב לכוס החורבות עוד ועוד, ופרופסור קרסו יגלה לנו פרחים בסוד. ובמדבר? ל״ד. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו.
הרב אסף עזריה, דליק ווליניץ ושמואל שאול ברצועה מרחיבת פרספקטיבה על התובנות והשאלות שעלו במהלך השבוע, והפעם: האם המושג ׳צדק׳ נכון בענייני הרוח?