דידי ארז צולל אל תוך פסקול הסרט "צ׳ארלי בממלכת השוקולד" בגרסה של טים ברטון, סרט פנטזיה שופע דמיון יופי וקסם. את הפסקול הנפלא יצר המלחין דני אלפמן, מגדולי המלחינים בהוליווד, שיצר מוזיקה מקורית עשירה, מסתורית, אפלה לעיתים וגם מצחיקה, מלבד המוזיקה האינסטרומנטלית אלפמן הלחין לפסקול הסרט מספר שירים, ואף מבצע אותם כזמר
דידי ארז צולל אל תוך פסקול הסרט "קוסמים ליום אחד: הפרח המכושף". הפעם נאזין למלחין היפני המוכשר, מורמאטסו טאקצוגו ששיתף פעולה בעבר עם סטודיו ג׳יבלי, הפעם מלחין סרט אנימציה לבמאי הירומסה יונביאשי. הסרט מגולל את סיפורה של ילדה בשם מרי, שמוצאת פרח כחול ומסתורי אשר מעניק לה כוחות קסומים ללילה אחד בלבד.עם הפרח הכחול ועל גבי מטאטא ישן היא ממריאה מעבר לעננים לבית הספר הנודע לקוסמים ומשם מתחיל סיפור של מלחמות, חמלה, אהבה וקסם. וגם כלי נגינה יפהפה בשם ציבלום שמככב בפסקול
הסרט ״אם זה נגמר – ענבל פרלמוטר״ הוא סרט דוקומנטרי מרגש ועמוק, הסוקר את חייה ויצירתה של ענבל פרלמוטר, סולנית להקת ״המכשפות״. דידי ארז מארח את יוצרות הסרט, שרון לוזון ואביגיל שפרבר, לשיחה בה הן מספרות על מסע מרתק אל עולמה האישי של ענבל, תוך גילוי ארכיונים נדירים מאוד, מצולמים ומוקלטים, על יצירת פסקול הסרט המשובץ בשיריה הנפלאים של ענבל, על סיפורן האישי כיוצרות ועל תהליך היצירה
הסרט ״להאיר את יוסי״ הוא סרט נפלא ויוצא דופן שיצרו קובי פרג׳ ומוריס בן מיור, הסוקר את חייו ויצירתו יוצאת הדופן של יוסי בנאי, מגדולי האמנים שפעלו בישראל. בתוכנית מיוחדת של שעתיים, משוחח דידי ארז עם קובי, מוריס והמלחין יונתן בר גיורא על פסקול הסרט, תפיסת הזמן המוזיקלית ותפיסת הזמן בסרט כולו, שיחה על מוזיקה נפלאה, על יצירת סרט כעבודת אומנות ועוד
השבוע הלך לעולמו מילן קונדרה, מגדולי הסופרים של זמננו, שכתב בין השאר את ״הקלות הבלתי נסבלת של הקיום״, ספר יפהפה שהפך בשנת 1988 לסרט יפהפה. בסרט מככבים דניאל דיי לואיס, ז׳ולייט בינוש ולנה אולין. פסקול הסרט מורכב מיצירותיו של המלחין הצ׳כי הנודע לאוש יאנאצ'ק, מגדולי המלחינים של המאה העשרים, והוא כולו מוזיקה קלאסית יפה, עמוקה ומרגשת
דידי ארז ובלתזר צוללים יחד לפסקול הסרט האדיר של The Edge. סיפור על אנשים ששורדים התרסקות מטוס ויוצאים למסע הישרדות בטבע הפראי, היפהפה, הנדיב והמסוכן, נרדפים על ידי דב טורף ונלחמים בו ובעצמם. הפסקול הולחן על ידי ג׳רי גודסמית׳, מגדולי המלחינים של הקולנוע, שהלחין בין השאר את כוכב הקופים, צ׳יינה טאון, הנוסע השמיני, מסע בין כוכבים, רמבו, וול סטריט, שבע שנים בטיבט ועוד עשרות סרטים
דידי ארז ובלתזר צוללים אל תוך הקלאסיקה "הסיפור שאינו נגמר" – ילד בשולי החברה, יוצא למסע גילוי עצמי בעולמות הפנטסיה המתערבבים עם המציאות. בדרכו פוגש יצורים מיתולוגיים וקסומים. הפסקול המפורסם והיפהפה הולחן בשני שלבים על ידי שני מלחינים שונים. קלאוס דולדינגר הגרמני שהלחין את הגרסה המקורית, תזמורתית, פנטסטית ומעובדת לכלי נשיפה כלי קשת, בסגנון קלאסי מודרני וג'ורג'ו מורודר האיטלקי, נסיך הדיסקו ומאבות המוזיקה האלקטרונית, שהצטרף לגרסה האמריקאית של הפסקול, והלחין את רגעיו האלקטרוניים ואת השיר הכה מפורסם.
ספיישל ווס אנדרסון, אחד הבמאים המוערכים והמבריקים של ימינו, שכונה בעיתונות ״הסקורסזה הבא״. ווס אנדרסון ידוע באסתטיקה המופלאה של סרטיו ובשפה הקולנועית הייחודית העדינה והמרגשת שלו. את רוב סרטיו חלק עם שני מלחינים עיקריים: מרק מאת׳רסבואו ואלכסנדר דספלה. שני מלחינים שונים מאוד באופיים וביצירתם, כל אחד בעל קול מוזיקלי מובהק וייחודי, והמפגש עם ווס אנדרסון יצר בניהם מכנה משותף אומנותי יפהפה ועמוק
ספיישל על המלחין האיסלנדי יוהאן יוהאנסון שנפטר ב-2018 בגיל 48, למרות גילו הצעיר נחשב לאחד המלחינים הגדולים העמוקים והמשפיעים בתחום ההלחנה לקולנוע, ולצד זה היה השראה לזמרים והרכבים כמו סיגר רוס ועוד רבים, שהתחברו לסגנון הייחודי ומלא הקסם שלו. יוהאנסון נודע בזכות החיבור העדין והיפהפה שיצר בין מוזיקה קלאסית לבין מוזיקה אלקטרונית, באופן שנותן מקום לרגש ולמלודיה, לצד יצירת טקסטורות צלילילות חדשניות, מרחבים צליליים ומסעות בצלילי המחשב