דלג לתוכן

פתח נגן של שידור חי שידור חי

נוירומרקטינג – היכרות עם טקטיקות שיווקיות חדשות מצמיחה צרכנים נבונים

מתוך: קול קורא תום לב-ארי וירדן להבי

 
Sound
17.01.21

תמצית הפודקאסט

פרסומות הפכו לחלק אינטגרלי במציאות היומיומית שלנו. שלטי חוצות שמציצים אלינו ובאנרים קטנים ברוב אתרי האינטרנט. הפרסום הולך ומחכים, טקטיקות מבוססות מדע משתמשות במנגנונים הפסיכולוגיים שלנו כדי לשנות את העדפותינו. אם נלמד את הסודות ונחכים יחד עם עולם הפרסום נוכל להישאר ערים ולבחור באופן אותנטי ומודע יותר.

כדאי להקשיב גם:

  • 17.11.22 00:59:03

    שעה של מוזיקה מעולה להתעורר איתה, בעריכת ובהגשת אמיר פרי

  • 11.01.24 01:56:25

    יוסי בבליקי ורובן להב (בלאק לולו) מאחדים כוחות לשעתיים של מוזיקה לנשמה ומחשבות על העכשיו

  • 01.11.20 00:34:28

    לעתים אנחנו נתקלים הצהרות של ילדים כמו 'אני רוצה בית אחר' או הורים אחרים. מהן התגובות הקלאסיות ואיך נוכל לעצור אותן ולהגיב אחרת?

  • הצג עוד