דלג לתוכן ראשי

פתח נגן של שידור חי שידור חי

האוניברסיטה הקוסמית

בית להתפתחות אישית וחברתית

תיאור התוכנית

לאתר של האוניברסיטה הקוסמית – לחצו כאן 

עוד בהגשתי

  • 28.12.17 00:39:05

    כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

  • 24.12.17 00:41:56

    כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

  • 14.12.17 00:40:21

    כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

  • 08.12.17 00:43:56

    כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

  • 02.12.17 00:57:55

    כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

  • 23.11.17 00:56:37

    כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

  • 12.11.17 00:47:11

    כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

  • 11.11.17 00:50:00

    כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

  • 04.11.17 00:54:29

    כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

  • 28.10.17 00:59:43

    כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

  • 25.10.17 00:59:13

    כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

  • 08.09.17 00:50:01

    כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

  • עוד שידורים
    Skip to content