דלג לתוכן ראשי

פתח נגן של שידור חי שידור חי

פרק 10 – שאלות המאזינים – חלק א'

מתוך: מעבר מחינוך לחניכה האוניברסיטה הקוסמית

player background  
24.12.17

כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

כדאי להקשיב גם:

  • 21.06.12 00:59:49

    את לא אחראית!!! כמה פעמים שמעתם את הקביעה הזו בילדותכם? כמה פעמים אמרתם את הקביעה הזו לילדכם? ענת קלו-לברון משוחחת עם מירב זמורה על אחריות

  • 29.12.19 00:58:02

    'הקול יחסים' ממשיכה לדון בנושא העידוד וחשיבותו. מהן מטרות העידוד ומהו הקשר שבין עצמאות לעידוד?

  • 14.06.17 01:39:42

    כאשר ההודים מתלוננים על כך שהאנגלים שעבדו אותם, משל למה הדבר דומה? לשיכורים המתלוננים כי סוחרי המשקאות שהתיישבו ביניהם שעבדו אותם. אתה מסביר להם כי יכולים הם לוותר על השתייה, אך הם משיבים כי הם כה רגילים אליה, עד שאינם יכולים להימנע ממנה וכי עליהם לצרוך אלכוהול כדי לשמר את האנרגיה שלהם. לא האנגלים הם המשעבדים את הודו אלא ההודים משעבדים עצמם לאנגלים באמצעות אימוץ אורחות חייהם ותרבותם המודרנית והאלימה (לב ניקולייביץ' טולסטוי)

הצג עוד