מתוך: תכניות וקטעים נבחרים שדרנים מתחלפים
כיצד עשויים המחקר העכשווי של תרגול קשיבות (מיינדפולנס) ומקורותיו של התרגול במסורות החוכמה, לשנות את הבנת ה'חינוך' ואת יישומו? דליק ווליניץ וד"ר רות קלדרון משוחחים עם ד"ר אורן ארגז
שעה של מוזיקה מעולה להתעורר איתה, בעריכת ובהגשת אמיר פרי
פה זה טוב של יום שני, עם לירון תאני והפעם גם פינת אופטימיות !
כל יום בדרך הביתה – גלית גורא עיני עם שעה של מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה
דף הבית » תכניות וקטעים נבחרים » מיינדפולנס בחינוך או מיינדפולנס כחינוך?