פסיכולוגיה
פרסומות הפכו לחלק אינטגרלי במציאות היומיומית שלנו. שלטי חוצות שמציצים אלינו ובאנרים קטנים ברוב אתרי האינטרנט. הפרסום הולך ומחכים, טקטיקות מבוססות מדע משתמשות במנגנונים הפסיכולוגיים שלנו כדי לשנות את העדפותינו. אם נלמד את הסודות ונחכים יחד עם עולם הפרסום נוכל להישאר ערים ולבחור באופן אותנטי ומודע יותר.
מערכות יחסים בין בני אדם הן מורכבות. לעתים אנו נכנסים ללולאות תקשורת המייצרות דפוסים חוזרים. על פי 'שיטת החלקים', החלקים השונים באישיות שלנו מייצגים דמויות שונות כשכל דמות מנהלת אותנו אחרת מקודמתה. כאשר אנו מפתחים מודעות טובה יותר כלפי הדמויות המרכיבות אותנו, נוכל להגיע ולהכיר את העצמי האמיתי שלנו מהר ובאופן מעמיק יותר
אגוצנטריות הוא שלב התפתחותי מוכר וחיוני המאפשר לנו לגבש זהות נפרדת וייחודית. אך השחרור מאותה הסתכלות אגוצנטרית חשוב לנו באותה המידה כמו התפתחותה. מדוע חשוב לעיתים לשים את עצמנו בצד? כיצד נוכל לשפר את חוויית המציאות היומיומית שלנו? והאם באמת ניתן להשתחרר מהאגוצנטיריות רק בגיל 60
לא מעט מאיתנו 'מעגלים פינות' מדי פעם: לוקחים בקבוקון שמפו מחדר המלון, עוקפים שיירת רכבים בפקק או בתור. הכירו את הרציונליזציה, מנגנון הקסם שמאפשר לנו לחטוא חטאים קטנים אך גם להישאר אנשים הגונים בעיני עצמנו. כיצד מנגנון זה פועל ומסייע לנו בהבניות מוסריות? ואיך ניתן לרתום אותו לטובתנו ולשימור הערכים שלנו