מתוך: תכניות וקטעים נבחרים שדרנים מתחלפים
כיצד עשויים המחקר העכשווי של תרגול קשיבות (מיינדפולנס) ומקורותיו של התרגול במסורות החוכמה, לשנות את הבנת ה'חינוך' ואת יישומו? דליק ווליניץ וד"ר רות קלדרון משוחחים עם ד"ר אורן ארגז
שעתיים של מוזיקה לרקוד איתה, בעריכת מיכל גפן
שעה של מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה של גלית גורא-עיני
גליה גלעדי מזמינה אתכם להתעורר יחדיו בכל בוקר, עם מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה. והפעם – השירים של 2021 – צד א'
דף הבית » תכניות וקטעים נבחרים » מיינדפולנס בחינוך או מיינדפולנס כחינוך?