כדאי להקשיב גם:
24.02.22
01:00:53
והפעם ערן סבאג על נשיקה שהייתה וחבל שהייתה. ותהילים? ל״ו. ומוסיקה? פלא נוקף פלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו
30.10.25
01:58:54
רובן להב ויוסי בבליקי על הקריירה המכאיבה והמפוארת של אברהם אבינו ושל לו ריד, ושל כולנו בעצם