דלג לתוכן

פתח נגן של שידור חי שידור חי

נוירומרקטינג – היכרות עם טקטיקות שיווקיות חדשות מצמיחה צרכנים נבונים

מתוך: קול קורא תום לב-ארי וירדן להבי

 
17.01.21

תמצית הפודקאסט

פרסומות הפכו לחלק אינטגרלי במציאות היומיומית שלנו. שלטי חוצות שמציצים אלינו ובאנרים קטנים ברוב אתרי האינטרנט. הפרסום הולך ומחכים, טקטיקות מבוססות מדע משתמשות במנגנונים הפסיכולוגיים שלנו כדי לשנות את העדפותינו. אם נלמד את הסודות ונחכים יחד עם עולם הפרסום נוכל להישאר ערים ולבחור באופן אותנטי ומודע יותר.

כדאי להקשיב גם:

  • 27.07.17 01:59:26

    יובל בנאי ועמיר לב נפגשים ברדיו מהות החיים ומפטפטים על… החיים. והפעם – ספיישל צרפתי.

  • 30.11.22 00:59:28

    שעה של מוזיקה מעולה להתעורר איתה, בעריכת ובהגשת אמיר פרי

  • 30.07.23 00:31:12

    דליק ושמואל פותחים שבוע וסוגרים עונה של תכניות. והפעם מאירים זרקור על שניים מהנושאים המרכזיים שהעסיקו אותנו העונה – הרפורמה המשפטית ומשבר האקלים. מצפים לכם בלב פתוח גם בעונת השידורים הבאה

  • הצג עוד