כדאי להקשיב גם:
28.08.23
01:28:33
יום שני של פה זה טוב עם ביקור באולפן של ספוטניק היי פיי, להקת הבית שחוגגת אי.פי. חדש
22.02.23
01:00:09
והפעם, זליג הולך לבנק, זאהי ארמלי מפתגם אותנו על אהבה ואז – התנצלות. ומוסיקה? פלא מתערטל עם פלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו