האם תקשורת אובייקטיבית? האם זה בכלל תפקידה? לירון תאני מקשיב ל-3 א/נשים בגוונים שונים המנסים לעשות שינוי חברתי דרך התקשורת. ישתתפו: קובי סלע – בעל משרד פרסום לציבור הדתי והחרדי, יואב ארובס – בעל מספרת Cuts you up וצרכן תקשורת כבד וניצן פינקו – עיתונאית הארץ
ריבוי דעות יוצר בקרבנו תחושת ודאות נעימה, אך לעיתים קרובות מדובר באשליה בלבד. תפסת מרובה – לא תפסת. האם ייתכן שמעט דעות, אך מושחזות היטב, יעשו עבודה טובה יותר? אם ברצוננו להתחיל להטיל ספק, נקודת פתיחה טובה יכולה להיות "השערת האפס"
הגוטליבים מחפשים את המהות הגדולה בתוך המילים הקטנות. מילים יומיומיות מונחות תחת הגוטליבסקופ וחושפות את מגוון הדימויים שמקיפים אותן, את הדברים שלא ידעתם עליהן ואת השירים שנכתבו איתן או עליהן.והפעם – "כסא".