כדאי להקשיב גם:
21.11.25
00:53:22
הצפה שייכת לתופעות האלה שאין לנו עליהם שליטה. הן מגיעות, ואין מה לעשות. זה מה שהן. בגלל זה קוראים להן ככה. הן מציפות. זה קורה כי פתאום מגיע גל גדול מידי, אבל זה קורה כי אין מערכת ניקוז. גם ברגש זה ככה. האם יש משהו לעשות בעניין?
12.09.24
01:58:31
יוסי בבליקי ורובן להב נפגשים לשעתיים במחסן שכולו טוב, עם מוזיקה מעולה, התחבטויות שמציפות את הלב ומחשבות כנות על פרשת השבוע