כדאי להקשיב גם:
גליה גלעדי מזמינה אתכם להתעורר יחדיו בכל בוקר, עם מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה
כאשר ההודים מתלוננים על כך שהאנגלים שעבדו אותם, משל למה הדבר דומה? לשיכורים המתלוננים כי סוחרי המשקאות שהתיישבו ביניהם שעבדו אותם. אתה מסביר להם כי יכולים הם לוותר על השתייה, אך הם משיבים כי הם כה רגילים אליה, עד שאינם יכולים להימנע ממנה וכי עליהם לצרוך אלכוהול כדי לשמר את האנרגיה שלהם. לא האנגלים הם המשעבדים את הודו אלא ההודים משעבדים עצמם לאנגלים באמצעות אימוץ אורחות חייהם ותרבותם המודרנית והאלימה (לב ניקולייביץ' טולסטוי)
דידי ארז צולל אל תוך פסקול הסרט הדוקומנטרי "הסאונד של קליפורניה" (The Echo of the Canyon)