כדאי להקשיב גם:
כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.
שעתיים של תרפיה במוזיקה עם גרסאות מפעימות לקלאסיקות ישנות, פ'אנק פולני משנות השבעים ופ'אק יפני עכשווי, דרוב קאמרוני-צרפתי, ג'אז ניוזילנדי והגיגים אלקטרונים מצרפת. ובין כל אלה עוד המון. בין יבשות, שפות, זמנים ותקופות, ז’אנרים ומקצבים – גרוב עולמי עם אליענה בן-דוד, מהאולפן הביתי בברלין. רשימות השידור המלאות נמצאות בבלוג של אחת ששומעת