כדאי להקשיב גם:
01.07.21
01:52:17
והפעם מאיר ויזלטיר שר ודורון שפר מפזם. ובמדבר? כ״ו. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו
04.07.24
01:59:20
יוסי בבליקי ורובן להב נפגשים לשעתיים במחסן שכולו טוב, עם מוזיקה מעולה, התחבטויות שמציפות את הלב ומחשבות כנות על פרשת השבוע
06.03.26
01:01:12
הפעם, נאכל קצפת עם סבא הטוב, זכרו לברכה. ונחמיה? י״א (א׳-י״ח). ומוסיקה? טורחת. יופי. שבת שלום. טפו עלינו