כדאי להקשיב גם:
04.02.17
00:56:59
לקראת פסטיבל ג'אז בים האדום (מהדורת החורף), מיכה לבינסון מארח את דובי לנץ, מנהלו האמנותי של הפסטיבל ואיש רדיו וותיק ומוערך, לשעה של טעימות מאמני הפסטיבל
12.12.21
01:57:36
והפעם את שרה ברדיו על הצ׳ופצ׳יק של הקומקום וליליאן בארטו עם שטוטגארט וואגנר וערן סבאג על הארטיק המושלם. והאקאק? נקשיב לו. ודברים? ל״א. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו