כדאי להקשיב גם:
19.02.26
01:00:02
הפעם, נבקר בקונסוליה. ונחמיה? י׳ (א׳-ל״א). ומוסיקה? יודעת. יופי. שבת שלום. טפו עלינו
19.05.21
00:03:20
בני בשן וליליאן ברטו מגישים את "הקוסם" של חנוך לוין, מתוך "לנסר את אשתי גם אני יכול"