מודל עשיית הטוב ביוזמת שרי אריסון וקבוצת אריסון, הינו מודל מבוסס-ערכים ליצירה חיובית בעולם. הוא מהווה כלי פרקטי יום יומי להטמעת ערכים בליבת עסקים, ארגונים, קהילות ואנשים, ומשלב 13 ערכי יסוד אנושיים בכל פעילות, לטובת החברה, הכלכלה והסביבה. המודל פותח בשיתוף פעולה עם צוות אקדמי מהאוניברסיטאות האמריקאיות המובילות: Harvard, Thunderbird, George Mason, ו-Babson College.
הסדרה כוללת מגוון ראיונות עם אנשי עסקים מובילים במשק, אנשי רוח ותרבות, עובדים ומנהלים, בחברות שונות שיספרו על שילוב הערכים והטמעת המודל בארגונים, בחברות ובחייהם האישיים.