כדאי להקשיב גם:
30.05.21
01:57:51
והפעם מלא טשרניחובסקי מכורה שלי. וחיקויים של מנהיגים. ותחליפי חלב ודבש. וערן סבאג המקורי. וסבכי היער השירי. ובמדבר? י״ח. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו
06.06.21
01:27:48
גליה גלעדי מזמינה אתכם להתעורר יחדיו בכל בוקר, עם מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה
01.01.09
00:59:55
בגיל 4 בערך, אנחנו מתחילים לשאול על כל דבר "למה". למה יש עננים? למה אוכלים? למה הולכים? נראה כי השאלה לעולם לא מאבדת מהרלוונטיות שלה. ינץ לוי שואל ולפעמים גם מצליח לענות.