כדאי להקשיב גם:
28.03.25
01:00:02
הפעם, עכברים בעיר ובכפר, בוחרים במוכר. ואסתר? ב׳. ומוסיקה? שומרת. יופי. שבת שלום. טפו עלינו
15.09.22
01:57:13
שעתיים של תרפיה במוזיקה עם תוכנית על הצד הגרובי-ג'אזי-פ'אנקי, ומסיבת כלי נשיפה שתרים אותנו לשמיים. שעה ראשונה חימום, שעה שנייה מסיבה! את רשימות השידור המלאות ניתן למצוא בבלוג של אחת ששומעת
28.11.18
01:27:44
גליה גלעדי מזמינה אתכם להתעורר יחדיו בכל בוקר, עם מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה