כדאי להקשיב גם:
15.02.23
01:00:21
והפעם, לא נלמד איך להכין בירה. ולא נקנה אתרוג. ולסיום גם לא נקנה קולה. פשוט נשתה את לו יהי. ומוסיקה? פלא מתעקש עם פלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו
08.11.18
01:00:22
כיצד אנחנו מתמודדים עם קשיים ואתגרים בחיים? מה אנחנו יכולים ללמוד על עצמנו כשאנחנו במצב של הישרדות, והאם אפשר לחיות כך לאורך זמן?