כדאי להקשיב גם:
28.07.22
01:00:01
והפעם חידה של האחים גרים. ותהילים? ס״ד. ומוסיקה? פלא מתחפף לפלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו
מתוך: האיש עם המכתב י.א. קרסוצקי
ואז הוא נפטר. הרגשנו שאלוהים לקח את כוכב הצפון שלנו. אבלים וחפויי ראש, נפגשנו במקלט עם בקבוק וודקה וכמו הדפקטים בני ה-15 שהיינו, שתינו כמו חיות צמאות. בשלב מסוים גררתי את גופי הדואב וראשי ההלום חזרה לקרוואן, מאוחר יותר קיבלתי דיווח מהחזית שגבריאל מתרוצץ מבוסם כדבעי ברחבי המושב באמצע הלילה וצורח: פנחס שדה מת! פנחס שדה מת! והפעם, מכתב געגוע לפנחס שדה ואולי געגוע למשוררים שמעזים להיות נביאים.
והפעם חידה של האחים גרים. ותהילים? ס״ד. ומוסיקה? פלא מתחפף לפלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו