כדאי להקשיב גם:
27.07.21
01:58:15
והפעם עמוס אטינגר יוצא לטיול עם נעמי שמר ויענקל׳ה רוטבליט. בדרך הם פוגשים ציפור, כלב וחתול, שמראים להם את הדרך לניסים אמון, שמראה להם את הדרך חזרה. ובמדבר? ל״ב. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו
20.03.20
00:12:05
האם גם אתם מתרפקים מדי פעם על העבר וכמה טוב היה פעם? נוסטלגיה יכולה לתעתע בנו, לעתים היא צובעת את העבר בצבעים אופטימיים יותר משהיו באמת. מבט חיובי על העבר יכול לקדם או לעכב אותנו אך היכולת שלנו לספוג, להכיר וללמוד יכולה לייצר עבורנו עתיד טוב ושלם יותר