כדאי להקשיב גם:
18.03.21
01:59:28
והפעם ויזלטיר, בן-גוריון, טל ברודי ולאה גולדברג על המולדת. פרופסור קרסו מגלה לנו מה אפשר ללמוד מהחיות. ואז נקשיב לירגזי השחור. ובמדבר ב׳. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו.
23.04.26
00:59:03
תכנית מלאת השראה שמחברת בין רוחה האצילית של טליק גווילי לבין ליסיה, עולה מטורקיה שהתארחה באולפן בספונטניות