כדאי להקשיב גם:
כולנו על אותה רכבת הרים, כולנו עוברים דרך אותן תחנות – משבר 30,40,50, מציינים בר או בת מצווה, גיוס, שחרור, קולונוסקופיה… אין נושא שנוגע בכל אדם על פני הכדור כמו – גיל. הגיל שלנו.
למה אנחנו כל כך אוהבים לציית? האם יש בזה אלמנט הישרדותי? הרי על פניו אנחנו אוהבים חופש, אוהבים לעשות מה שאנחנו רוצים? אנחנו שונאים שאומרים לנו מה לעשות. בהתחלה זה ההורים שלנו, אחר כך המורים, בצבא זה מגיע לשיאים כמובן. שם אלה פקודות, שאם לא מצייתים להם נענשים. אז איך מסבירים את הדיסוננס הזה?
ערן אולייניק בשיחה עם קרן כהן, מורה רוחנית ומנטורית עסקית – עד כמה יש לי תשוקה למה שאני עושה? האם אני חדור/ת תחושת מטרה? כיצד אלו משפיעים על המוטיבציה לנוע קדימה?