כדאי להקשיב גם:
21.06.20
00:28:37
האם "הגל השני" בפתח"? וגם – הזיהום במפרץ חיפה, דבריו של הרב גזהיי וגל חום שובר שיאים בסיביר
13.11.22
00:28:49
על אבולוציה בעולם הרוח, סינרגיה בכביש וספרים מוקלטים – דליק ושמואל פותחים שבוע
27.10.22
01:59:38
שעתיים של תרפיה במוזיקה מרחבי העולם המוזיקלי: מנשמה טורקית, לסול מארה"ב, לאלקטרוניקה, גרוב ודאב, ג'אז ופ'אנק וכל מה שבדרך! שפע מוזיקה חדשה ומופלאה, עם כמה נגיעות עבר. עונג. את רשימות השידור המלאות ניתן למצוא בבלוג של אחת ששומעת