כדאי להקשיב גם:
23.01.26
00:03:39
"אבל יפה" מאת ג'ף דייר הוא מחווה ליצירותיהם וחייהם המורכבים של ענקי ג'אז כמו לסטר יאנג וצ'ט בייקר. הספר כתוב בסגנון פואטי המדמה אלתור מוזיקלי, ומתמקד בבדידות, בכאב ובהתמכרויות שליוו את הנגנים בדרכים ובמועדונים. דייר מדגיש כיצד המוזיקה המופלאה נולדה דווקא מתוך חיים של חיכוך וקושי, ומתאר את הג'אז כצורך תמידי בהתחדשות ויצירת קול ייחודי בכל לילה מחדש.
20.01.22
01:00:03
והפעם גברי בנאי יפליא בנו מסיפורי החצר הירושלמית. ותהילים? כ״ח. ומוסיקה? פלא לוטף פלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו