כדאי להקשיב גם:
והפעם, לאן נוליך את החרפה? ואז נלך לעמק. כן. לפיקניק עם מגש כסף. ואז תבוא ציפור גדולה. ומוסיקה? פלא מסתחרר מפלא. ואלוהים? איתנו. יופי. טפו עלינו
והפעם ויזלטיר, בן-גוריון, טל ברודי ולאה גולדברג על המולדת. פרופסור קרסו מגלה לנו מה אפשר ללמוד מהחיות. ואז נקשיב לירגזי השחור. ובמדבר ב׳. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו.
שלומית שרביט ברזילי ודליק ווליניץ ברצועה מרחיבת פרספקטיבה על החברה והסביבה בה אנו חיים, והפעם: ג'ו ביידן ומומחי האקלים שלו, ייצוג נשי מכובד בממשל האמריקאי ולארי קינג – האיש וההקשבה. מוזמנות ומוזמנים לצפות, להגיב, להשתתף ובעיקר להתבונן