כדאי להקשיב גם:
23.02.24
00:53:30
אהבה וגעגוע לאנשים שהכרנו וגם כאלה שלא. "לי ההולך, לך הנשאר – שני סתוים" (מסאוקה שיקי)
17.05.24
01:00:02
הפעם נלמד אהבה מיונים וכתיבה מפול אוסטר. ותהילים? קל״ד. ומוסיקה? נרדמת. יופי. שבת שלום. טפו עלינו