כדאי להקשיב גם:
01.02.17
00:59:20
והנה זה נגמר ואת ביום שאחרי. אחרי הלידה. עדיין עם בטן, עייפה ומותשת, אחראית על תינוק קטנטן שתלוי בך בצורה מוחלטת. את בוודאי מאושרת… אה, לא? אורית ושי אור מקדישים שעה לתחושות הפחות נעימות, הפחדים וכן, גם הדיכאונות שמגיעים אחרי הלידה.
03.06.25
01:29:53
למה להוציא אלבום חדש, כשבעצם אפשר להוציא שניים? היום: חצי שעה עם שני החדשים של טונה, מחווה לאהרון עמרם שהלך לעולמו וגם מוזיקה חדשה