מתוך: פגישה לאין קץ קובי פרג' וירון ברובינסקי
״פתאום היה לי טוב כל כך״ (אריק איינשטיין)
מסע מוזיקלי יומי עם אורי בנקהלטר, והפעם: אקוסטי, רך, נעים
הפעם, נבקש גט מהגרזן ואז, בבוא הגשם, נסתבן. ומוסיקה? בוצרת. יופי. טפו עלינו
בוקר יום שלישי, זמן טוב לגיטרות של הביוקר – ישראלי!
דף הבית » פגישה לאין קץ » פתאום