כדאי להקשיב גם:
שותפים לטוב – תכנית הבכורה
תכנית לקידום ההתנדבות בקהילה בהגשת הילה לוי, אסי זגדון ואורחים מגוונים. והפעם – בסימן יום מעשים טובים שיתקיים ב-29.3.22
גליה גלעדי מזמינה אתכם להתעורר יחדיו בכל בוקר, עם מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה, והבוקר אורח באולפן – המוזיקאי יוני מירז
דידי ארז צולל לתוך יצירותיו של המלחין נינו רוטה, שהלחין בין השאר את המוזיקה לסנדק, אילוף הסוררת ועוד רבים אחרים