דלג לתוכן ראשי

פתח נגן של שידור חי שידור חי

מנועים קדימה – 28.12.20

מתוך: מנועים קדימה גלית גורא-עיני

player background  
28.12.20

כל יום בדרך הביתה – שעה של מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה של גלית גורא-עיני

כדאי להקשיב גם:

  • 27.05.21 02:00:08

    שעתיים של תרפיה במוזיקה שנפתחות בקסם מקומי וממשיכות לכל קצוות העולם, עם שפע מוזיקה חדשה וגם ותיקה, עם הרבה קצב ותזכורת לכך שכולנו אנשים, כולנו שבורים, ובכולנו יש מקום לחמלה.
    בין שפות, סגנונות, מקצבים ויבשות – גרוב עולמי עם אליענה בן-דוד, מהאולפן הביתי בברלין. רוצים את רשימות השידור המלאות? מוזמנים לבקר בבלוג של אחת ששומעת

  • 31.01.19 01:59:41
    כל כך הרבה מוזיקה טובה נוחתת לי בתיבה בכל שבוע, שאני פשוט לא מספיקה! אבל אספתי אוצרות וחיברתי אותם לשרשרת מוזיקלית שעשתה לי טוב בלב, מקווה שגם לכם. בין זמנים, תקופות, מקצבים ושפות – גרוב עולמי עם אליענה בן-דוד, ברליןרוצים לגלות עוד על המוזיקה? רשימות השידור המלאות, נמצאות בבלוג של אחת ששומעת.
  • 19.04.16 00:57:18

    בדיוק לפני 9 שנים, התיישבה חגית רון רבינוביץ' לבדוק ערימת מבחנים כשלידה יושב עילי בנה האוטיסט. במבחן השישי בערך היא התחילה לבכות ולבכות. ואז, ברגע המכונן של חייה ולמרות שמעולם לא הוציא מילה מפיו, היא שמעה אותו אומר לה ״אמא את לא צריכה לבכות בגלל העבודה שלך את מספיק בוכה בגללי״. באותו הרגע גמלה בליבה ההחלטה ללכת אחרי החלום שלה. היום היא עיתונאית ופובליציסטית בישראל היום. על השינוי המשמעותי בחייה היא מספרת לענת קלו לברון.

  • הצג עוד
    Skip to content