כדאי להקשיב גם:
15.09.20
00:10:57
אנחנו אומנם לומדים דברים חדשים כל הזמן, אך מעטים הם השיעורים שטמונה בהם היכולת לשנות אותנו מן המהות באופן העמוק והמשמעותי ביותר. כיצד ניתן להפוך חוויות רגילות של רכישת ידע לטרנספורמציה של ממש? תיאוריית "למידת הלולאה הכפולה" עשויה לספק את התשובה.
01.01.09
00:59:55
בגיל 4 בערך, אנחנו מתחילים לשאול על כל דבר "למה". למה יש עננים? למה אוכלים? למה הולכים? נראה כי השאלה לעולם לא מאבדת מהרלוונטיות שלה. ינץ לוי שואל ולפעמים גם מצליח לענות.