מתוך: מסעותיי במרחבי הזמן דדי יצחייק
דדי יצחייק יוצא למסע מוזיקלי בן שעה, עם מוזיקה טובה מאז ועד היום
יוסי בבליקי ורובן להב (בלאק לולו) מאחדים כוחות לשעתיים של מוזיקה מעולה
לירון תאני פותח שבוע חדש של פה זה טוב
כל יום בדרך הביתה – שעה של מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה של גלית גורא-עיני
דף הבית » מסעותיי במרחבי הזמן » מסעותיי במרחבי הזמן – 18.1.25