כדאי להקשיב גם:
14.02.22
01:29:26
גליה גלעדי מזמינה אתכם להתעורר יחדיו בכל בוקר, עם מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה, והפעם – אודי ארליך (עורך "לונדון קולינג" ברדיו הקצה) מתארח
02.09.19
00:56:32
מה חושב פרופסור דן אריאלי על השימוש המוגזם בטכנולוגיה? איזו המצאה חדשה הסעירה את דרור גלוברמן? וגם! האם בקרוב יקום בטורונטו בית ספר נטול דיגיטל? תמיכה טכנית חוזרת