כדאי להקשיב גם:
05.09.17
00:54:39
ספטמבר שוב כאן, לאן אנחנו שולחים את ילדינו בכל בוקר? ולמה? ואיך הם חוזרים משם? אורית ושי אור מקדישים שעה לבתי ספר.
14.03.21
01:57:50
והפעם נברר עם חנוך לוין האם טוב להיות רנדי מקדוגל, נקבל מניסים אמון מפתח, נקשיב לכחול החזה ונגיד לערן סבאג שלום. ובמדבר א׳. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו.