כדאי להקשיב גם:
בריאת העולם הוא תהליך מופלא ונשגב שמעסיק את כלל התרבויות האנושיות, וכל תרבות מעניקה לנו הצצה שונה אל תפיסות מגוונות של יצירה: המדע מבקש לספק תשובה מוכחת על בסיס חוקים פיזיקליים והסתברויות, ואילו מערכות אמונה שונות מגלגלות מפה לאוזן סיפורים בני אלפי שנים. מה בריאת העולם יכולה ללמד אותנו על מהות היצירה? ומדוע החורבן הוא אלמנט מהותי בהתפתחות?
מדוע חשוב לנו, דווקא בתקופה הזו להיות הורים מושלמים? איך ללמוד לקבל את עצמנו ואיך נתמודד עם רגשות האשם גם אם לא תמיד מצליח לנו? "הקול יחסים" בתכנית נוספת לימי הקורונה. מוזמנים להרחיב על ידי קריאת הכתבה: "מהו הבסיס לפרפקציוניזם אישי וסביבתי – וכיצד אפשר להקל על עצמנו?"