כדאי להקשיב גם:
נכנסים לארון
אלון נוימן ודר' שמעון אזולאי מתחבטים בשאלה החשובה – האם הבגדים של ילדינו צריכים להיות יפים ויוקרתיים או פשוט… פונקציונליים? (מתוך "ארטיסטים", 12.12.13)
אסי זיגדון וחנאן אבלאסי משוחחים עם שרי אריסון בתכנית מיוחדת של "יש מקום לכולם" בנושא אהבת חינם
למה אנחנו כל כך אוהבים לציית? האם יש בזה אלמנט הישרדותי? הרי על פניו אנחנו אוהבים חופש, אוהבים לעשות מה שאנחנו רוצים? אנחנו שונאים שאומרים לנו מה לעשות. בהתחלה זה ההורים שלנו, אחר כך המורים, בצבא זה מגיע לשיאים כמובן. שם אלה פקודות, שאם לא מצייתים להם נענשים. אז איך מסבירים את הדיסוננס הזה?