מתוך: בני בא בני בשן
והפעם שלוש שאלות מבגדד. ותהילים? ס״ג. ושבת? שלום. ומוסיקה? פלא מעופף לפלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו
לירון תאני פותח שבוע חדש של פה זה טוב
דדי יצחייק יוצא למסע מוזיקלי בן שעה, עם מוזיקה טובה מאז ועד היום
שעה של מוזיקה מעולה בעריכת ובהגשת גלית גורא עיני
דף הבית » בני בא » בני בא – 21.7.22