כדאי להקשיב גם:
מהי בחירה ואיך היא באה לידי ביטוי? למה חשוב ללמד את הילדים שלנו בחירה ואיך נעודד מחשבה? הקול יחסים פותחת שבוע חדש עם נושא חדש ומעורר מחשבה
מחמאות ושבחים אהובים על כל אחד מאיתנו. אך מסתבר שכשהם באים מוקדם מדי ובעוצמה חזקה מדי, הם עשויים לייצר ציפייה בלתי ניתנת להשגה, שסופה אכזבה. מיהם "ילדי הזהב"? מדוע לעיתים ההורים שלנו מציבים בפנינו ציפיות שבהן אנו לא יכולים לעמוד? והאם ניתן לייצר ציפיות בריאות ומקדמות?