כדאי להקשיב גם:
19.05.22
והפעם הגששים מאחלים לנו שבאך שלום. ותהילים? נ׳. ומוסיקה? פלא מגדף פלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו
מתוך: התעוררות גליה גלעדי
והפעם הגששים מאחלים לנו שבאך שלום. ותהילים? נ׳. ומוסיקה? פלא מגדף פלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו